
Met Prijzenstorm brengt Jumbo overzicht in de wirwar van aanbiedingen
Deze donderdag waait niet alleen de eerste echte herfststorm over het land, ook bij Jumbo Supermarkten stormt het aanbiedingen sinds deze week met de nieuwe campagne Prijzenstorm. Met de campagne door Hotel L'Amour introduceert Jumbo een nieuw actiemechanisme met wekelijks meer dan 1.000 aanbiedingen die je omver blazen.
Jumbo wil met het nieuwe concept meer herkenbaarheid creëren in acties, zodat klanten weten: als het stormt bij Jumbo, dan is het echt raak met de aanbiedingen. Klanten kunnen zich opmaken voor ‘Voordeelkracht 10’ met aanbiedingen op populaire producten van grote A-merken, het Jumbo’s assortiment en diverse soorten groenten en fruit. Denk aan acties zoals producten voor 1 euro, 1+1 gratis en zelfs 2+3 gratis.
De campagne is tot en met 11 november te zien op TV, diverse online media kanalen, waaronder social media en weerplatformen, en op de landelijke radio en in al de winkels. In de campagne zien we hoe Frank van de bekende Jumbo familie de storm trotseert om deze mooie aanbiedingen te scoren.
Elke dag lage prijzen
De nieuwe formule is een van de eerste wapenfeiten van René Repko, die sinds juli Directeur Marketing a.i: "Als Jumbo richten we ons met volle aandacht op waar Jumbo groot mee is geworden en uniek in is: in al onze winkels en online de combinatie van én elke dag lage prijzen (EDLP) waardoor je euro’s goedkoper uit bent, én een groot assortiment én de beste service. De EDLP-strategie waarmee we onze klanten gerustellen, is in onze aanscherpte commerciële strategie aangevuld met continu tijdelijke scherpe aanbiedingen. Dat zien klanten sinds een aantal maanden terug in onze winkels via nieuw ingerichte schappen, de service van de winkelmedewerkers en marketingcommunicatie op de winkelvloer en in media. De Prijzenstormcampagne sluit daar naadloos op aan."
Hotel L’Amour ontwikkelde de campagne voor Jumbo. Martijn van Marle (Creative Director en founder van Hotel L’Amour): "In een landschap vol actiemechanismen wilden we iets creëren dat direct opvalt en herkenbaar is. Een tikje over de top, met veel humor en heel veel energie, echt passend bij Jumbo."
Bekijk de campagnefilm hier: