Nieuwe merkambassadeurs voor Sunny Cars
Sunny Cars, bekend om zijn huurauto's, heeft twee nieuwe merkambassadeurs geïntroduceerd: Sunny & Car. Deze pratende spiegelhangers bieden een speelse en levendige manier om de kernwaarde van het bedrijf, klanttevredenheid, te vertellen.
Met de introductie van de twee personages, maakt Sunny Cars de overstap van een functioneel naar een emotioneel merk. Tim ten Dam, de creatief directeur van Lemon Scented Tea, het bureau achter dit initiatief, benadrukt hoe deze spiegelhangers als 'ooggetuigen' van positieve klantervaringen fungeren: "Ze brengen op een leuke manier de zonnige en zorgeloze service van Sunny Cars onder de aandacht".
Frans van Lavieren, Brand en Campaign manager bij Sunny Cars, voegt toe dat deze vernieuwing bedoeld is om de communicatie aan te scherpen en te onderscheiden van typische autohuur- of autoreclames: "Sunny & Car bevestigen wat zij elke dag zien vanuit hun unieke ‘spiegelhanger point of view’ – een vakantie met een huurauto zonder zorgen."
Voor de ontwikkeling van de karakters van Sunny & Car, heeft Lemon Scented Tea samengewerkt met Geert Jansen van Artbox en A Good Beer. Jansen, Creative Production Director, benadrukt het plezier en de eindeloze mogelijkheden van het tot leven brengen van alledaagse voorwerpen zoals spiegelhangers: "Het is fascinerend om iets wat normaal niet leeft, zoals spiegelhangers, persoonlijkheid te geven en zo een herkenbaar en nooit saai merkbeeld te creëren."
De campagne met Sunny & Car is te zien en horen in OOH, radio en digital media.