'O' middelpunt van nieuwe merkcampagne Otrium

'O' middelpunt van nieuwe merkcampagne Otrium

08-05-2025 (15:13) - Campagnes

Otrium, een online platform voor outletmode, lanceert vandaag een nieuwe campagne waarin de ‘O’ uit het merklogo de hoofdrol speelt. In de campagne, te horen via radio en digitale audio, laat het bedrijf zich van haar speelse kant zien.

In de radiocommercials staat de letter ‘O’ symbool voor de oprechte verrassing en blijdschap die klanten ervaren wanneer ze topmerken ontdekken met hoge kortingen bij Otrium. Het script vol “Oh!”, “Ooooh!” en “Otrium!”, is bedoeld om in het hoofd van de luisteraar te blijven hangen.

“Met deze campagne laten we niet alleen zien dat je bij Otrium jouw favoriete merken kunt shoppen tegen voordelige outletprijzen, maar maken we dat gevoel ook voelbaar én hoorbaar,” zegt Vivianne de Bruin, Brand Marketing Lead bij Otrium. “Het concept draait om de kracht van de ‘O’, een speelse vertaling van de opwinding die onze klanten ervaren.”

Bijzonder aan deze campagne is de creatieve aanpak in de productie van de tag-ons: korte, aanvullende spots die flexibel kunnen worden aangepast. Hierdoor kan Otrium voortdurend actuele kortingen en aanbiedingen communiceren, wat zorgt voor extra relevantie en dynamiek binnen de campagne.

De merkcampagne is tot stand gekomen in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media