PostNL lanceert Retour aan de deur in vierde deel campagne 'Tot snel. Post NL'
PostNL lanceert haar nieuwe campagne 'Retour aan de deur’. Dit is de vierde campagne in de reeks onder de nieuwe vlag ‘Tot snel. PostNL’.
Verwacht je een pakketje, maar wil je ook iets terugsturen? Geef je retourpakket dan mee aan de pakketbezorger die bij je langskomt. Alleen een PostNL-retourlabel opplakken en klaar. Niet alleen makkelijk en snel maar ook heel handig als je iets besteld hebt dat niet helemaal blijkt te zijn wat je ervan verwachtte.
Zoals Erik, de hoofdpersoon in de nieuwe commercial. Hij denkt even makkelijk een sixpack te kunnen kweken, maar zijn nieuwe supersonische tool blijkt in de praktijk toch niet wat hij ervan hoopte. Gelukkig staat PostNL snel weer voor zijn deur met een nieuw pakket, en kan Erik zijn retourpakket aan de bezorger meegeven.
In de nieuwe Tot snel-reeks bezingt een vrolijke band telkens op een aanstekelijke manier dat PostNL met je meedenkt, met nu speciale aandacht voor het retourgemak van PostNL.
De campagne wordt uitgerold op TV, online, social en print.
Credits
Opdrachtgever: PostNL
Bureau: TBWA\NEBOKO
Media: dentsu
Productie: Holy Fools
Offline: MRTN
Online: The Compound
Grading/online: Crabsalad
Muziek: MassiveMusic
Sound: Public Audio