Schone was hoeft niet synthetisch te zijn volgens Seepje

Schone was hoeft niet synthetisch te zijn volgens Seepje

09-10-2025 (13:09) - Campagnes

Weg met synthetische troep in je huishouden. Deze rechtdoorzee gedachte vormt de basis van de nieuwe campagne van Seepje 'Fris zonder fratsen', waarmee het duurzame zeepmerk laat zien dat schone was zonder synthetische geurstoffen kan en hoort.

Om de nieuwe campagne kracht bij te zetten heeft Seepje, nominatie van Coolest Dutch Brands 2019, een ludieke actie in Den Haag opgezet. Voorbijgangers werden in het park verrast door felblauwe borden met de woorden 'Fris zonder fratsen', een fles wasmiddel op een voetstuk en een mysterieuze knop. Na een druk verscheen een verborgen man, die de toeschouwers een fles Seepje overhandigde. Zijn boodschap: "Waarom zou je nog wassen met synthetische troep, terwijl dit helemaal niet nodig is voor een fris en schoon resultaat?"

Waar andere merken uitsloven met '100 dagen fris', mogelijk gemaakt door synthetische parfums en microplastics, laat Seepje zien dat frisse geuren juist horen te vervliegen. Met 100% natuurlijke parfums biedt Seepje een zachter en gezonder alternatief, dat goed is voor het lichaam en de wereld.