Anna Maria Vujinovic (ex-Ad Alliance) lanceert nieuw initiatief in Cannes: Untppd
Tijdens Cannes Lions organiseert Anna Maria Vujinovic van Madhouse een nieuw evenement bij de Embassy of Dutch Creativity: Untppd, waar zij gaat vertellen over het belang van verhalen en de impact hiervan op beeldvorming.
Untppd gaat voor verhalen die raken, verbinden en activeren, en wil onbekende helden een podium geven. Deze onontdekte verhalen helpen om maatschappelijke impact te creëren. Het doel is om partijen te vinden die willen meebouwen aan een positieve beeldvorming op een creatieve manier.
Gebaseerd op eigen ervaringen
Annamaria Vujinovic legt uit dat het idee voor Untppd is ontstaan door haar eigen ervaringen van de afgelopen tijd: “Ik merkte dat ik na mijn vertrek bij RTL/Ad Alliance weer midden in de maatschappij wilde staan. Ik ben met stichtingen op kansengelijkheid gaan werken, ben met scholen in gesprek gegaan, teruggegaan naar mijn eigen roots om weer connectie met de maatschappij te hebben. Dit heeft mij een nieuw uitgangspunt gegeven.”
Untppd heeft als missie om samen positieve impact te creëren op beeldvorming. Dit doen ze door verhalen, die de juiste weerspiegeling geven van de maatschappij, een podium te bieden. Beeldvorming waar de creatieve industrie impact op kan hebben.
Annamaria Vujinovic: “Ik ben geïnspireerd geraakt door onderbelichte verhalen en mensen. In mijn gesprekken kwam naar voren dat er een gebrek is aan rolmodellen en content die de juiste weerspiegeling van de maatschappij geven, en daar wil ik mij voor inzetten."
Tijd en datum
De presentatie is op donderdag 20 juni om 11.00 uur in de Embassy of Dutch Creativity, La boussole Carrée, 3 Rue la Fontaine, 06400 Cannes. Het aantal plekken is beperkt. Creatieve makers, CMO’s en innovators die een positieve waarde willen toevoegen aan beeldvorming in de media zijn van harte uitgenodigd om aan te sluiten. Aanmelden voor deze feestelijke lancering kan via deze link.