Coverpraatjes

09-05-2011 (08:08) - Column

Mijn ingelaste citrusgele uitbarsting heeft afgelopen week nogal wat lezers (en commentaar) getrokken. En terecht: want dit was zo’n beetje de eerste keer in mijn zeventienjarige ReclameWeek- en Fonk-carrière dat ik me en plein publique heb uitgelaten over het (soms betere, soms slechtere) knip- en plakwerk van mijn collega’s bij Adformatie.

Er struikelden nogal wat mensen over deze keuze van mij en ik beloof oprecht: na deze laatste oprisping schrijf ik voortaan weer als altijd de charmante ‘lieve meisjescolumns met een leuke insteek’ die iedereen van mij gewend is. 

Dit gezegd hebbend, sluit ik dit onderwerp definitief af en zie ik reikhalzend uit naar de eerste historische Adformatie met DDB’s Ivo Roefs op de cover. En nou niet weer struikelen over mijn woordkeuze: mijn hals reikt echt uit en ik peins er niet over om verder zuur of cynisch door het leven te gaan.

We hebben het hier tenslotte ‘slechts’  over een paar vakbladen die allebei hard moeten knokken om het hoofd boven water te houden.

Dat levert de lezers dan in ieder geval nog wat vermakelijke momenten op. Niets meer en niets minder.
 


Nicolette Hulsebos

Reacties

And I thought I was the sensible one. Tahkns for setting me straight.
Jetson @ 22-05-2011 21:53 uur