Sunny side up!

15-07-2013 (08:22) - Column

Eindelijk! Het is zomer. En zowaar: het is nog zonnig ook. Zonnig en warm genoeg om onze wereld te bekijken vanuit een zonnig-warm perspectief. Ik som mijn persoonlijke favorieten op van de eerste helft van 2013.
 
1. Het failliet van de reclame is in de eerste helft van 2013 niet gebleken
2. Vogue zou het niet gaan redden dit jaar. Dat lijkt op dit moment een misvatting
3. Unox vindt ook in de eerste koude zomerperiode een manier om rookworst aan de man te brengen
4. Omroep Max verovert gehaaid een positie binnen de PO
5. Buitenreclame Magnum ijs alleen te zien als de zon schijnt. Ik aarzel tussen goed of niet goed. Maar spectaculair is het wel. Goed dus!
6. Ons journaille wacht een warm najaar als het om de media gaat. Hoe gaat het met TMG en wat doet Wegener?
7. Welk bureau wordt new kid in the block 2013? Conclusion Communication Architects werkt tijdens de zomer naar een warme september-finale.
8. Wie kan er na alle prijzenfestivals nog om ACHTUNG! heen? What the jack: het is gewoon het bureau met de aardigste professionals van Nederland. 
9. Intomart’s Leendert van Meerem ging dit voorjaar met pensioen. Een gentleman binnen een vakgebied dat zich normaal gesproken niet voor laat staan op charme. Ik mis Leendert nu al.
10. Reclamemannen Jan Rjjkenberg en Jan Knaap (‘de twee Jannen’) liepen in Afrika de two ocean’s marathon alsof het niets was. 
 
Voeg je persoonlijke favorieten aan deze top tien toe en besluit met mij dat het in de zomer van 2013 de moeite waard is om het leven even sunny side up te bekijken.
 
 

 


Nicolette Hulsebos

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.