Wie niet waagt, die niet wint

25-06-2012 (08:38) - Column

Gek is dat toch, maar zodra juli nadert, heb ik ieder jaar weer het gevoel dat anderen misschien hebben als het nieuwe jaar begint. Cannes is afgesloten, het prijzenseizoen voorbij en het eerste halfjaar zit er bijna op. Het is een moment om even stil te staan bij hoe het jaar tot nu toe verliep en hoe de tweede helft eruit kàn gaan zien. 
 
We zitten als het ware even in de pauze van een voetbalwedstrijd. Gaat die tweede helft de overwinning brengen of gaat de tegenstander met de winst aan de haal? Dat bezinningsmoment mocht het Nederlands elftal helaas niet de winst brengen waarop we allemaal hadden gehoopt, maar voor de rest zagen de eerste zes maanden van 2012 er eigenlijk helemaal niet zo gek uit.
 
We zagen bureaus opkrabbelen, er kwamen nieuwe initiatieven bij zoals afgelopen week nog Pillow + Cake en dankzij de vele sportieve evenementen rollen de media-euro’s (bijna) als vanouds. En dat voelt goed. Ook op het internationale Cannes-podium hebben we het afgelopen week bepaald niet slecht gedaan voor een kikkerland als het onze. 
 
In de virtuele pauze van de wedstrijd van 2012, heeft Fonk Magazine, de printzuster van ReclameWeek, een opfrisbeurt gekregen. Eigentijdser, strakker en speelser, groeien we ook in print mee met onze omgeving en willen met onze looks inspelen op de dynamiek van deze tijd. 
 

We hopen dat deze boodschap doel treft en dat de lezers van ReclameWeek Online zich en masse abonneren op Fonk Magazine (zie ons aanbod in de ReclameWeek nieuwsbrief van vandaag) om 26 maal per jaar al bladerend en lezend nieuwe energie en ideeën op te doen zodat het makkelijker opladen is om er vervolgens weer volop tegenaan te gaan in onze gezamenlijke jacht op de winst die aan het einde van 2012 naar ons allemaal knipoogt.   


Nicolette Hulsebos

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.