Eco-Movement vernieuwt visuele identiteit
Eco-Movement heeft in samenwerking met The Others een nieuwe visuele identiteit gelanceerd. Het doel hiervan is om de waardeperceptie van Eco-Movement te verhogen met wereldwijde opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom. Daarmee willen ze het merk in de markt verder versterken.
Eco-Movement is het toonaangevende platform voor laadstationgegevens voor elektrische voertuigen (EV's). Hun missie is gericht op het bevorderen van de overgang naar EV-mobiliteit door middel van een geavanceerd en onafhankelijk platform met op maat gemaakte tools en slimme diensten. Met een vernieuwde visuele identiteit willen ze zich herpositioneren op de markt.
De vernieuwde visuele identiteit omvat een nieuw logo en typografie. Het nieuwe logo benadrukt de essentie van Eco-Movement van het merk: eenvoud en kwaliteit. Met deze nieuwe visuele identiteit streeft Eco-Movement ernaar om haar positie als marktleider in elektrische mobiliteit verder te versterken en haar impact op de transitie naar duurzame mobiliteit te vergroten. Met deze nieuwe visuele identiteit streeft Eco-Movement ernaar om haar positie als marktleider in elektrische mobiliteit verder te versterken en haar impact op de transitie naar duurzame mobiliteit te vergroten.
Naast het nieuwe logo heeft de samenwerking met The Others ook een onderscheidende identiteit gecreëerd dat geïmplementeerd wordt in alle communicatie-uitingen, waaronder de website, marketingmaterialen en social media.