Poké Perfect brengt al het design onder bij Studio Dorien Franken
Franchiseformule Poké Perfect brengt vanaf 1 oktober alle design-activiteiten voor marketing en communicatie onder bij Studio Dorien Franken.
Studio Dorien Franken startte de samenwerking met Poké Perfect in 2021. Dat leidde tot het redesign van onder andere alle verpakkingsmaterialen, menukaarten en uitingen binnen de vestigingen. In 2022 voegde Poke Pefect klimaat labels toe aan hun gerechten, een duurzame stap die Franken op design & consultancy gebied begeleidde. Met deze samenwerking wordt de keuze om alles onder te brengen bij één partij bevestigd.
Campagne zomer menu
Studio Dorien Franken richt zich vanaf 2021 volledig op het werken met merken die zich inzetten voor verandering. Onder andere Greenpeace International, AVROTROS, Nationale Nederlanden en NOPalm Ingrediënts. Franken: “Poké Perfect is de ideale klant. Ze staan open staan voor designoplossingen die de organisatie slimmer, efficiënter én effectiever laat werken.”
Quinta Witzel, oprichter Poké Perfect: “De groei die we doormaken vraagt om een bureau dat meedenkt en vooruitdenkt. We kiezen voor Studio Dorien Franken omdat haar communicatie helder en to-the-point is, ze met haar professionaliteit de meest uitdagende projecten moeiteloos aanpakt en haar enthousiasme naadloos aansluit bij die van Poké Perfect."