Fitzroy achter nieuwe 'schurende' identiteit van The Social Pact
Strategisch en creatief bureau Fitzroy kreeg van The Social Pact de vraag om de positionering en daarmee ook de identiteit van dit uitzendbureau aan te scherpen, met een focus op 'ESG eisen en een rebels karakter'.
The Social Pact richt zich met name op jongeren tot zo’n 25 jaar die een tijdelijke baan of bijbaan willen hebben bij een bedrijf dat maatschappelijke impact wil maken.
Schurend
Jur Baart, oprichter van Fitzroy: “The Social Pact is nog niet zo groot maar heeft een bijzondere propositie die perfect aansluit bij de mindset van de jongeren nu. Dit uitzendbureau werkt niet alleen voor impact-bedrijven, maar is eigenlijk zelf ook een impact bedrijf. En als je wat minder geld hebt dan alle andere uitzendbureaus dan mag je best schurend zijn. Daar houdt onze doelgroep wel van.”
Max Walraven, mede-oprichter van The Social Pact: “We hebben samen met Fitzroy op een gelijkwaardige manier gewerkt. Alle kennis kwam heel mooi bij elkaar. Je merkt dat ze veel verstand hebben van onze doelgroep en dat ze onze wensen goed (visueel) kunnen vertalen. Deze aanscherping was de eerste stap van een mooie reeks die komen gaat. Let’s bring it on.”