Azerion & MGA Entertainment bundelen krachten

20-05-2022 (12:57) - Gaming

Azerion kondigt een wereldwijde digitale content-partnership aan met MGA ENTERTAINMENT INC, één van 's werelds grootste particuliere speelgoedondernemingen. De samenwerking brengt de meeste populaire MGA Entertainment-merken naar de wereld van casual gaming en daarmee breidt Azerion haar positie in de jongeren- en tienermarkt wereldwijd uit.
 
Azerion zal in het derde kwartaal van 2022 een dedicated MGA Entertainment-portaal lanceren voor alle games die zijn gericht op families en tieners, met content die is gebaseerd op verschillende merken van MGA Entertainment, waaronder L.O.L. SURPRISE! O.M.G.™, RAINBOW HIGH™ en Na! Na! Na! Surprise™. Deze service bevat de gehele cyclus van productie en distributie tot aan monetisatie. Een serie aan cross-platform games wordt gelanceerd in het gehele distributienetwerk van Azerion, inclusief Azerions gamingportalen, telecommunicatiebedrijven en winkels op mobiele platformen.
 
Azerion is ook van plan om met verschillende marketingactiviteiten het bereik van branded games uit te breiden, om zo engagement met de fans te vergroten.
 
De partnership zorgt ervoor dat Azerion, dat al meer dan 17.500 games in zijn portfolio heeft opgenomen, en nog meer games tot leven kan brengen voor de focusdoelgroepen - families en tieners. Azerion wil een kwalitatieve spelervaring bieden voor eindgebruikers die via de games interactie krijgen met verschillende merken. Het platform zal helpen om de bekende merken van MGA Entertainment te verbinden aan meer dan 300.000 adverteerders.