Burger King verwacht stormloop aan Call of Duty-fans
Burger King gaat samenwerken met de populaire gaming-franchise Call of Duty. Call of Duty lanceert het nieuwe spel Modern Warfare II. Bezoekers die bij Burger King een Call of Duty Whopper menu + Nuggets bestellen, krijgen een gratis BK Operator Skin en één uur 2XP.
Elke klant ontvangt bij aankoop van een CoD Whopper menu + Nuggets een inwisselbare code die toegang geeft tot één BK Operator Skin en één uur 2XP. Daarmee wordt de verdiende XP van een speler verdubbeld. Op de Operator Skin is het logo van "Burger Town" zichtbaar, een fictieve fastfoodketen die in verschillende Call of Duty-games voorkomt. Hoewel er slechts één uur 2XP per keer kan worden ingewisseld, kunnen spelers tot 40 uur inwisselen bij iedere nieuwe aankoop van een speciaal Call of Duty-menu. De actie loopt in heel Nederland van 25 oktober 2022 tot 28 november 2022.
Overeenkomende doelgroep
Iwo Zakowski, hoofd Global Brand Marketing bij Burger King: “Many gamers are already patrons of quick-service restaurants and, by bringing to them bonus Call of Duty rewards, we are able to meet our guests where they are and tap into what they are really passionate about in an authentic way. We’re thrilled to be joining forces with Call of Duty to bring our guests a free bonus for a game that they love.”
Geliefd aanbod
William Gahagan, Director of Global Partnerships bij Activision (uitgever van Call of Duty): "We are incredibly excited to partner with Burger King to celebrate the release of Modern Warfare II with the Call of Duty community. Our brands are coming together for an offer that fans will love, and I'm looking forward to seeing players online in the BK Operator Skin.”