Aanvullende zorgverzekeringen aan en uit zetten wint terrein

12-12-2011 (08:52) - Marketing

Het aan en uitzetten van aanvullende zorgverzekeringen wint bij consumenten steeds meer terrein. Dat meldt verzekeraar FBTO. In drie jaar tijd is deze vorm van keuzevrijheid voor de aanvullende zorgverzekering verdubbeld. Populairste module onder mannen is het uitzetten van gezinsplanning. Voor vrouwen die veel aan sport doen is dat de module Extra Zorg. In deze module zijn vergoedingen voor sportmedisch advies, sportmassage en verschillende programma's bij de Achmea Health Centers opgenomen.
 
De radio en tv-campagne (gemaakt door Qi en ONLY) van FBTO staat daarom dit jaar volledig in het teken van de flexibele keuze van de aanvullende verzekering. De campagne loopt voor het eerst tot en met 31 december. De reden is dat FBTO vorig jaar in de laatste week 35% van haar nieuwe klanten zag instromen.
 
Het populairste moment om over te stappen zijn de doordeweekse middagen. Zelfs rond middernacht ontvangt FBTO een tiental aanvragen. 

 


Bureaus

Media

Economisch