vanHaren versterkt klantloyaliteit met PLUS-programma

vanHaren versterkt klantloyaliteit met PLUS-programma

16-12-2025 (11:29) - Marketing

VanHaren introduceert in Nederland en België vanHaren PLUS, het nieuwe loyaliteitsprogramma in de app die klanten beloont voor hun aankopen en betrokkenheid. Leden ontvangen onder andere een welkomstkorting, exclusieve aanbiedingen, digitale kortingsbonnen en toegang tot handige functies. Het programa focust zich niet alleen op het bieden van voordeel, maar ook op gemak en zekerheid van prijsgarantie. 

In augustus lanceerde VanHaren zijn eigen app en tilt het nu naar nog een hoger niveau met het PLUS-programma. "Met vanHaren PLUS willen we onze klanten niet alleen belonen, maar ook een complete winkelervaring bieden. Alles wat je nodig hebt, zit nu in één handige app, waardoor deze echt van toegevoegde waarde is voor onze klanten", vertelt Bastiaan van Loon, CEO vanHaren.

Met exclusieve deals en een prijsvoordeelgarantie in het PLUS-programma wil het schoenenbedrijf winkelen slimmer en leuker maken. Met gerichte communicatie en aantrekkelijke voordelen zet vanHaren zich in op meer app-downloads en PLUS-registraties, zodat klanten kunnen profiteren van alle extra's. 


Bureaus

Media

Economisch