Albert Heijn to go krijgt make-over
22-03-2012 (09:10) - Marketing
Maandag 19 maart opende de vernieuwde Albert Heijn to go op het Zuidplein in Amsterdam. De opening ging gepaard met een feestje met cabaret van Boom Chicago, gratis koffie en een tas met gezonde snacks.
Albert Heijn to go zag dat klanten de afgelopen jaren enorm veranderd zijn. Het leven is drukker en er wordt meer onderweg gegeten - op weg naar studie, werk, huis of sport - of het nu ontbijt is, een kop koffie, lunch of diner. Albert Heijn to go wil zich aanpassen aan deze nieuwe levenswijze, en zet dus nog meer in op snelheid, versheid en gezondheid.

De winkel heeft een totale metamorfose ondergaan en van binnen en buiten een nieuwe uitstraling gekregen. Om een energieke sfeer uit te stralen, maakt Albert Heijn to go gebruik van vrolijke kleuren zoals magenta, oranje, groen en paars. Alle producten zijn in een nieuw jasje gestoken, die perfect aansluiten bij de nieuwe inrichting.
Speciaal voor klanten van de vernieuwde Albert Heijn to go is een mobiele website ontwikkeld: m.albertheijntogo.nl. Deze is voorzien van alle informatie, aanbiedingen en klanten kunnen op een speelse manier feedback geven. Albert Heijn to go wil graag horen wat klanten van de winkel vinden, zodat ze nog verder kunnen verbeteren en aansluiten bij de wensen van klanten. In de winkel kunnen klanten gratis de zogenaamde 'Bites to go' meenemen. Hiermee wordt men dagelijks verrast met online fun to go.
In de winkel zijn QR-codes te vinden in vijf categorieën - Social, Apps, Blogs, Movies & Pictures - die dagelijks wisselende Bites to go geven. Klanten kunnen de QR-code scannen of via de browser de mobiele website bezoeken. Ook biedt de winkel op het Zuidplein binnenkort gratis wifi aan alle voorbijgangers.
