Baker & Baker introduceert Côte d'Or muffins & donuts
Baker & Baker, een grote leverancier in de Europese bakkerijwereld, introduceert voor het eerst Côte d’Or muffins en donuts in Nederland. Deze nieuwe traktaties liggen sinds september in de winkels bij grote retailers en foodservicebedrijven.
De Côte d’Or muffins en donuts combineren de rijke chocoladesmaak waar het merk om bekendstaat met verse bakkerijproducten. Beide lekkernijen zijn gemaakt van zacht cacaodeeg, gevuld met een romige vulling en afgewerkt met Côte d’Or melkchocoladeglazuur en chocoladestukjes.
Na het succes van Oreo en Milka in de bakkerijmarkt, brengt Baker & Baker nu Côte d’Or naar de verse bakkerij. “Côte d’Or is een klassiek chocolademerk dat perfect past bij deze premium bakkerijproducten,” vertelt Michael Bancroft, marketingdirecteur bij Baker & Baker. “We hebben hard gewerkt om producten te maken die helemaal passen bij de rijke smaak en traditie van het merk.”
De lancering wordt ondersteund met opvallende reclamecampagnes, zowel online als in de winkel, om consumenten enthousiast te maken over deze nieuwe producten.
De Côte d’Or muffins en donuts zullen begin 2025 ook in andere Europese landen verkrijgbaar zijn. Met deze stap wil Baker & Baker inspelen op de populariteit van Côte d’Or in de regio en consumenten een luxe keuze bieden binnen verse bakkerijproducten.