Beazzy.nl beconcurreert webshops

01-03-2012 (08:48) - Marketing

Het nieuwe online kanaal Beazzy.nl is sinds 28 februari beschikbaar voor retailketens en individuele winkeliers. Beazzy.nl is de nieuwste marketingtool in de concurrentiestrijd tegen de prijsaantrekkelijke webshops. Middels social media en een mobiele applicatie kunnen retailketens en winkeliers hun advertenties en aanbiedingen laagdrempelig delen met hun doelgroepen.
 
Via een online beheeromgeving kunnen retailketens en winkeliers eenvoudig nieuws, acties en aanbiedingen delen via Facebook, Twitter en via een mobiele applicatie voor iPhone en Android. Deze locatie-based app is vanaf dinsdag 6 maart verkrijgbaar voor consumenten. Het winkelende publiek blijft zo continu op de hoogte van de nieuwste advertenties in de directe omgeving en de specifieke winkels waarin zij zijn geïnteresseerd. Individuele winkeliers delen lokale informatie terwijl grotere retailketens de mogelijkheid hebben om een landelijke campagne in te zetten. Het platform is volledig in eigen beheer en zeer kostenefficiënt, omdat er wordt afgerekend per advertentie, per dag.  
 

Naast het aanbieden van een platform waarmee informatie gedeeld wordt, ontwikkelt Beazzy.nl unieke QR-codes voor elke aangemaakte winkelvestiging en advertentie. Deze QR-codes zijn eenvoudig in te zetten op printuitingen die weer verwijzen naar de online actie. Zo biedt Beazzy.nl eenvoudige crosschannel communicatie waarmee de consument vierentwintig uur per dag de laatste acties en aanbiedingen kan bekijken. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch