De Jager en Mol love Global

11-02-2013 (16:17) - Marketing

Het MWG Congres komt er weer aan en staat dit jaar met het thema I LOVE GLOBAL in het teken van globalisering in het medialandschap. Is dat een vloek of een zegen? Op donderdag 14 februari vindt het congres plaats in DeFabrique te Maarssen.
 
Tijdens het MWG Congres probeert een groot aantal inspirerende sprekers een antwoord te geven op de vraag in hoeverre globalisering een vloek of een zegen is. Onder leiding van BNR presentator Rens de Jong zullen meerdere sprekers de revue passeren.
 
De sprekers
Jan Kees de Jager, Oud-Minister van Financiën
Michiel Mol, CEO Space Expedition Corporation
Steven van Belleghem, Eigenaar B-Conversational
Winston Gerschtanowitz, Senior Creative Talpa Content
Nikki Mendonca, President OMD International Emea
Leon Ramakers, Mede-oprichter Mojo Concerts
Mohammed Allach, Technisch Manager KNVB
Hansch van der Velden, Director Corporate Communications NV Nederlandse Gasunie
Wouter Reeskamp, Creatief Directeur Studio Sophisti
Albert Slendebroek, General Manager en Eveline van der Steen, New Media Manager Armada Music BV
Menno Kluin, Executive Creative Director/Head of Art DDB New York
Eva Ruiz, Head of Brand and Marketing Communications Vodafone Libertel 
Paneldiscussie met: Erwin van der Valk (Samsung), Diederik Breijer (IPG Mediabrands) en Dorianne Richelle (Facebook)
Glossytalk met: Hilmar Mulder (Grazia), Sabine Geurten (Glamour) en Anne Marije de Vries Lentsch (Cosmopolitan) 
 
Nieuw in de line-up van het MWG Congres is Winston Gerschtanowitz (Talpa). Hij was een van de oprichters van Media Republic, een vroege speler in het digitale veld. Bekend geworden als soapie en als TV-presentator, maar ook actief achter de schermen met ambitieuze zaken. 
 

Meer over het MWG congres op 21 februari in Fonk magazine 97. 


Bureaus

Media

Economisch