Floriade 2022 kanshebber marketingprijs

04-01-2013 (08:32) - Marketing

het burgerinitiatief Floriade 2022 met als initiator Marc van Rooij, is genomineerd voor de Nederlandse Citymarketing Innovatie Award 2013.
 
Van Rooij begon ruim vier jaar geleden met de ontwikkeling van een concept om de Floriade in 2022 naar Almere te halen. Uitgangspunt daarbij is de combinatie van stedelijke ontwikkeling en het grootste voedselproducerende gebied in Nederland vele mogelijkheden biedt om Flevoland en Almere bij een breder publiek onder de aandacht te brengen.
 
In de categorie voor gerealiseerde projecten zijn naast het Burgerinitiatief voor de kandidatuur van Almere voor de Floriade 2022, het merkboek van de stad Dordrecht en Counter Creatives en een beeldkwaliteitsproject met inzet van nieuwe media in de gemeente Zaanstad genomineerd.
 
Het digitale marketingproject ‘Almere Next Level’, de virtuele VVV van het Veluws Bureau voor Toerisme en het Glamourmanifest (een samenwerkingsplatform in Amsterdam Amstel en Zuidoost) zijn de genomineerden voor de Stimuleringsawards, die is bedoeld voor nog niet gerealiseerde initiatieven die het verdienen te worden uitgevoerd.
 
De uitreiking van de award vindt plaats op de Dag van de Citymarketing op 24 januari.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch