GiG komt met Amerikaanse hit Hard Lemonade

19-06-2023 (15:05) - Marketing

De Amsterdamse broers Max en Bob Ponsen (26 en 29 jaar) verkopen met hun bedrijf GiG sinds 2020 hard seltzers in Nederland. Nu lanceren ze de hard lemonade.

Het drankje GiG hard lemonade is een hard-frisse bruislimonade, laag in suiker en met 5% alcohol. Elk blik bevat 330ml en het drankje is verkrijgbaar in de smaken orange en lemon. ‘Met onze hard seltzer leerden we hoe je een succesvol buitenlands product introduceert. Net als de hard seltzer is de hard lemonade een hit in onder andere de VS en zelf vinden we het ook onwijs lekker’, vertelt Bob Ponsen.

Nieuwe hit

De broers zijn overtuigd van hun drankje. Broer Max vult aan: ‘Voor zover wij weten zijn we in Nederland het eerste merk dat een échte Hard Lemonade in blik op de markt brengt met een neutrale alcoholbasis en echte limonade.’ De hard lemonade is onder andere verkrijgbaar op GiGBezorgd.nl en binnenkort bij Sligro.
 

 


Bureaus

Media

Economisch