GivaCard de eindejaarshype?

13-11-2007 (10:21) - Marketing

Deze maand, net voor de feestdagen, starten V&D, Hunkemöller, KLM, selexyz, Bever Zwerfsport en Score met de verkoop van cadeaukaarten via alle Postkantoren. ‘Hiermee spelen de ketens in op de wens van hun klanten’, aldus Patrick Vegt van GivaCard.  ‘Consumenten willen cadeaukaarten van hun favoriete winkel makkelijk, om de hoek en het liefst 24 uur per dag kunnen kopen.’

Patrick Vegt en John Maertens, beiden directeur van het bedrijf GivaCard, ontwikkelden het concept samen met de winkelketens. Met een breed aanbod van cadeaukaarten speelt GivaCard in op de behoefte van 80 procent van de consumenten om zelf een cadeau te kunnen kiezen. Met een cadeaukaart van een winkelketen is het vinden van een passend cadeau zeer eenvoudig, het is de ontvanger meteen duidelijk waar hij of zij de kaart kan verzilveren. Nu wordt het ook de gever van de cadeaukaart makkelijk gemaakt: door de verkoop via alle 800 Postkantoren en Postagentschappen hoeft men er niet speciaal voor naar de drukke stad.

Bureaus

Media

Economisch