Hallmark wordt officiële partner Kinderpostzegels

14-05-2024 (12:09) - Marketing

Kinderpostzegels en Hallmark slaan de handen ineen en gaan de komende jaren samen de speciale wenskaartenseries voor de kinderpostzegelactie maken. 

De aftrap van de samenwerking vindt plaats in het jaar dat Kinderpostzegels haar honderdste verjaardag viert. 

Wens- en feestdagenkaarten

Hallmark gaat in ieder geval de komende drie jaar zowel de themakaarten als de feestdagenkaarten ontwikkelen voor de jaarlijkse kinderpostzegelactie. Beide kaartenseries zijn een geliefd actieproduct, naast de kinderpostzegels zelf. Het ontwerp van de postzegels en kaarten wordt eind juni onthuld.

De Hallmark kaartensets voor dit jaar worden verkocht aan de deur tijdens de kinderpostzegelactie van woensdag 25 september tot en met woensdag 2 oktober 2024, en online. Hallmark verkoopt de kaarten ook via de eigen webshop, waar ze, voorzien van een persoonlijke boodschap, direct naar de ontvanger kunnen worden verstuurd. Volgend jaar zullen de speciale feestdagenkaarten ook via de retailverkooppunten van Hallmark verkrijgbaar zijn.

Samen impact maken voor kinderen

Met deze samenwerking wordt Hallmark een van de impactpartners van Kinderpostzegels. Sofie Vriends, directeur van Kinderpostzegels: “Zoals een kaartje en een postzegel bij elkaar horen, zo logisch is onze samenwerking. Hallmark staat voor de persoonlijke aandacht die ook wij zo belangrijk vinden. Kinderpostzegels zet zich in voor kinderen die er helemaal alleen voor staan, bijvoorbeeld door problemen thuis. We zorgen ervoor dat zij een stevig vangnet hebben en zich niet eenzaam voelen”. 

Boost in zelfvertrouwen

Ook Jan Willem Koch, Managing Director van Hallmark: "Passend bij onze missie om mensen te inspireren hun hart te laten spreken, zijn de themakaarten dit jaar speciaal ontworpen om de ontvanger in zijn of haar kracht te zetten. De kaarten zijn perfect om ook kinderen een ‘boost’ in het zelfvertrouwen te geven.”
 


Bureaus

Media

Economisch