Horlogemerk zoekt jonge Don Draper

05-03-2012 (08:46) - Marketing

Eerder dit jaar ontwikkelde horlogemerk Jaeger-LeCoultre ter ere van de met een Emmy bekroonde AMC-serie ‘Mad Men’, een speciale gelimiteerde gravure voor het iconische Reverso horloge: de Grande Reverso Ultra Thin Tribute to Mad Men. 
 
Vandaag start Jaeger-LeCoultre de ‘MAD ABOUT REVERSO’ wedstrijd op Facebook, die tot en met 26 maart zal doorlopen. Deelnemers aan deze speciale wedstrijd maken kans op een Reverso horloge. Door middel van de Instagram applicatie, kan iedere Facebook gebruiker die aan de wedstrijd wil deelnemen, een originele advertentie campagne creëren voor de iconische Grande Reverso Ultra Thin Tribute to 1931. Hij of zij kan zich hierbij verplaatsen in de creatief directeur van de populaire Madison Avenue Advertising Agency, die zojuist de bekende horlogemaker Jaeger-LeCoultre als eerste klant heeft weten binnen te halen. 
 

Uit de top 5 inzendingen die via Facebook de meeste stemmen hebben ontvangen, zal een jury de beste advertentie campagne selecteren. De winnaar zal op 2 april bekend worden gemaakt op Jaeger-LeCoultre - The Official Page. 


Bureaus

Media

Economisch