iMHO en AdDynamics slaan handen ineen
14-03-2012 (08:44) - Marketing
Twee partijen op het gebied van admanagement gaan intensief samenwerken. iMHO (Interactive Media House) en AdDynamics hebben een partnership gesloten om elkaar te versterken én om zowel de online adverteerders als aanbieders van online advertentieruimte nog effectiever van dienst te zijn.
iMHO is een admanagement-specialist die deel uitmaakt van de Elma Media Groep. Het innovatieve bedrijf meet, monitort en optimaliseert de resultaten van online campagnes. IMHO maakt de laatste maanden een imposante ontwikkeling door en kwam onlangs in het nieuws nadat het bedrijf fuseerde met Grootmedia.com.
De samenwerking met AdDynamics is een belangrijke stap voorwaarts voor iMHO om haar sterke positie op de Nederlandse markt verder uit te bouwen. Marcel Groot, managing partner van iMHO, is uiteraard zeer content met de samenwerking. ‘AdDynamics is een geweldig nieuw Nederlands initiatief, waar een goed team van ervaren en succesvolle online media-professionals achter staat. Ik ben ervan overtuigd dat iMHO en AdDynamics de komende periode mooie successen gaan boeken. Het mooie is dat de online adverteerders hier uiteindelijk de vruchten van zullen plukken.’
