JCDecaux introduceert campagne-app voor adverteerder

09-02-2012 (08:55) - Marketing

JCDecaux lanceert de Campaign Spotter: een app voor Apple- en Android-gebruikers waarmee adverteerders en mediabureaus direct kunnen zien op welke locaties hun campagne te vinden is en hoeveel mensen daarmee worden bereikt. Marktleider JCDecaux wil met deze innovatieve app de transparantie in de buitenreclamemarkt vergroten.
 

Met de Campaign Spotter zijn geplaatste affiches op straatniveau terug te vinden, door in te zoomen op de kaart. De app maakt gebruik van GPS-coördinaten, waardoor een adverteerder snel kan zien waar de dichtstbijzijnde poster te vinden is. Daarnaast geeft de app inzicht in onder meer het totale bereik van de campagne en het bereik op moment van inloggen, de looptijd en het aantal GRP’s/GCF’s. Op die manier krijgt de gebruiker met één klik 100% inzicht in de lopende buitenreclamecampagne(s). De app bevat verder ook het totale productoverzicht van JCDecaux. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch