JCDecaux zet in op Uncharted 3

09-11-2011 (08:44) - Marketing

Schatgravers en gelukszoekers kunnen zich uitleven op het Leidseplein in Amsterdam. Net als Nathan Drake, het hoofdpersonage in de net uitgekomen PlayStation 3 game Uncharted 3, kunnen zij in een schatkist aanwijzingen vinden om hun ‘quest’ te voltooien. In hun geval is dit een prijsvraag op de Nederlandse Facebookpagina van PlayStation, waarmee ze mooie ‘Uncharted’ prijzen kunnen winnen.  

Om de langverwachte release van het derde deel in de Uncharted-reeks luister bij te zetten, heeft Sony Computer Entertainment Benelux JCDecaux Innovate gevraagd deze toplocatie helemaal in te richten in de stijl van de nieuwe game. De volledige halte is gedecoreerd om de sfeer van het spel weer te geven. De grond is ogenschijnlijk bezaaid met woestijnzand, met daarin de schatkist. In de posterkast wordt de officiële trailer van Uncharted 3 afgespeeld. 

 


Bureaus

Media

Economisch