Koblenko geeft Opel weg

03-04-2008 (10:28) - Marketing

Dat vrouwen een zwak hebben voor modeaccessoires zoals tassen, schoenen of sieraden is geen nieuws. Maar voor modebewuste vrouwen gaat het nog een stapje verder. Een kwart van hen beschouwt een auto zelfs als het ultieme accessoire, zo bleek uit een onderzoek in opdracht van Opel onder ruim 1.200 vrouwen. De onlangs door Opel gelanceerde nieuwe trendy stadsauto Opel Agila inspireerde beeldend kunstenaar Luca Stappers - in samenwerking met modelmaker Simon Deering - tot een extravagante metafoor: de ‘Agila City Heels’. Dit paar schoenen, met de neus van de nieuwe stadsauto, werd gisteravond onthuld tijdens een bijzondere party in schoenenwinkel SHOEBALOO in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat. In aanwezigheid van Bekende Nederlanders zoals Georgina Verbaan, Victoria Koblenko, Nikkie Plessen, Lieke van Lexmond en Maik de Boer werden de Agila City Heels geïntroduceerd. Uiteraard door een prins die zijn witte paard voor deze gelegenheid had verruild voor een witte Agila…

Bureaus

Media

Economisch