M+F Girbaud make love, not war

24-07-2007 (10:32) - Marketing

De nieuwe internationale reclamecampagne voor het winterseizoen 2007-2008 van Marithé + François Girbaud ontkiemt zich verder met de voortgezette steun aan ‘Seeds of Peace’. Seeds of Peace is de a-politieke non-profit organisatie die jonge mensen uit conflictregio's helpt toekomstige leiders te worden, die streven naar een vreedzame toekomst. Marithé + François Girbaud geven met een op ‘Seeds of Peace’ geïnspireerde campagne vorm en kleur aan hun betrokkenheid, waarbij ze hun talenten inzetten voor deze organisatie. In het gevecht van de vrede (Peace is a fight) zijn de onschuldige zaden van het vorige seizoen nu gerijpt. Al vechtend vertrapt de adolescentie de overblijfselen van de oorlog, als overschot van een ander tijdperk waar verlaten speelgoed verslonden is door de natuur. Het is een constructief gevecht dat verlangend uitkijkt naar de toekomst waar het leven overwonnen heeft.

Bureaus

Media

Economisch