M&M’s komt na tien jaar met nieuwe smaak
15-02-2012 (08:55) - Marketing
Geliefden konden gisteren hun Valentijnsdag intenser maken bij een kleurrijke bloemenstal in Amsterdam. Speciaal op deze dag verraste het grootste chocolademerk ter wereld romantici met gratis valentijnsrozen én chocolade ineen. Uit handen van het M&M's personage Yellow ontvingen geliefden als een van de eersten de nieuwste smaakvariant met de toepasselijke naam M&M's Intense. Het is voor het eerst in een decennium dat M&M's een nieuwe smaakvariant toevoegt aan haar assortiment. De Intense bestaat uit 65 procent cacao.
In totaal heeft M&M's in Nederland vier smaakvarianten: Pinda, Choco, Crispy en nu dus Intense. De populairste en meest gegeten M&M's variant is die met pinda. Met de nieuwe variant speelt M&M's in op de trend naar intense smaken. De nieuwe vondst kent uiteraard het gekleurde suikerlaagje, maar deze keer in een nieuw kleurenpalet. Voor extra herkenbaarheid in het schap is gekozen voor een opvallende paarse verpakking.
