Marc-Marie Huijbregts beleeft reclame-droom

10-11-2021 (11:48) - Marketing

In de nieuwe commercial van Peijenburg, gemaakt door DDB Unlimited, neemt Marc-Marie de kijkers mee naar zijn Happie Place. Een zonovergoten plek, waar hij als een ware adonis op een high fashion-waardige manier zijn eigen parfum presenteert.


De Happie Place van Huijbregts is een commercial voor zijn eigen parfummerk. Met lange, wapperende haren en een gebruind en gespierd lichaam spat hij van het scherm. ‘Dit is toch fantastisch! Iedereen weet dat ik graag een weelderige haardos had gehad. Toen ik hiervoor gevraagd werd, hoefde ik dus niet lang na te denken. We hebben zoveel lol gehad tijdens het maken van deze reclame en ik moet nog steeds lachen als ik het voorbij zie komen,’ aldus Marc-Marie.

ongecompliceerd genieten

Peijnenburg staat voor ongecompliceerd genieten en vindt dat men dat best wat vaker mag doen. ‘Wij doelen met onze campagnes op het creëren van een klein geluksmoment, waarbij je even wegdroomt naar jouw Happie Place. Ontbijtkoek is overheerlijk en happen naar Peijnenburg zorgt naast genieten ook voor een positief gevoel, zodat iedereen zijn of haar dag goed begint. Daarom zeggen we ook: ‘Van happen word je happie!’. Het is dus niet zo dat je na een hap Peijnenburg automatisch wegdroomt naar een paradijs, maar we willen met onze campagnes wel stimuleren om tussendoor eens wat vaker een momentje voor jezelf te pakken,” vertelt Jeroen Harks Marketing Directeur bij Peijnenburg.
 

op het goddelijke lijf geschreven

‘De vorige campagne met Frans Bauer heeft het heel goed gedaan. Ook Marc-Marie past goed bij Peijnenburg en heeft de mogelijkheid voor impactvolle Happie Places. Het was een feestje om deze commercial met hem op te nemen’ zegt Dick van der Lecq, CEO bij DDB Unlimited.
 

Bureaus

Media

Economisch