Marketingtraining op bouwbeurs

27-12-2006 (10:35) - Marketing

Toenemende marktwerking en concurrentie in de bouwwereld maken marketing, reclame en PR op professioneel niveau noodzakelijk. Zo beschikken de meeste bedrijven nog niet over een deugdelijk bestand van (potentiële) klanten. Ook weten vele niet aan te geven waarin hun bedrijf en producten zich onderscheiden van de concurrentie. Dit blijkt uit onderzoek van USP Marketing Consultancy/Bouwkennis (informatieleverancier voor de bouw). Met het Marketingtheater willen de initiatiefnemers bezoekers van de BouwBeurs op 5 tot en met 10 februari handvatten aanreiken voor een professionele aanpak van hun marketing- en reclame-inspanningen. De volgende onderwerpen komen aan de orde: marktonderzoek/analyse, marketingtrainingen, relatiebeheer (CRM), reclame en perspubliciteit. Het Marketingtheater is een gezamenlijk initiatief van Admix·Zaken zijn Zaken Groep, Bouwkennis.nl, BOB, CRMindebouw, SBR en USP Marketing Consultancy.

Bureaus

Media

Economisch