Mediahuis wint pitch met hergebruikte campagne

17-05-2023 (15:43) - Marketing

MHX, de creatieve studio van Mediahuis, heeft tijdens het live Branded Content Event de pitch gewonnen die Bever heeft uitgeschreven. &C Media, Talpa en Mediahuis presenteerden op het podium hun ideeën.

Mediahuis ging er met de prijs vandoor met het concept ‘Bever Reused’, een hergebruikte campagne.

Bever Reused

Marjolein Vendrig, CMO van Bever vertelde waar Bever naar op zoek is. “Een campagne gericht op duurzaamheid, ‘buiten heeft ons nodig’ en de medewerkers van Bever. Belangrijk hierbij is dat de campagne jongeren tussen de 20 en 30 jaar weet te bereiken.’’ MHX bedacht voor Bever de eerste hergebruikte campagne ‘Bever Reused’. Oude uitingen van Bever zijn gecombineerd tot nieuwe en aangepast aan de doelgroep. Zoals OOH-materiaal, videocontent voor TikTok en geschreven content. Marjolein Vendrig roemde durf en originaliteit van dit concept en gaf aan dat de insteek dicht ligt bij waar Bever voor staat.


Bureaus

Media

Economisch