Monsterboard lanceert social recruitment advertising
02-06-2015 (00:00) - Marketing
Monsterboard lanceert de Monster Social Job Ads op de Nederlandse markt. Deze lancering volgt op een succesvolle launch in Engeland en de Verenigde Staten.
Het gaat volgens Monsterboard om een nauwkeurige en volledig geautomatiseerde oplossing voor social job advertising. Met behulp van Social Job Ads, die via Twitter worden verspreid, worden vacatures getoond aan zowel actieve als passieve werkzoekenden. Gerichte targeting zorgt ervoor dat de vacature alleen getoond wordt aan relevante kandidaten. De advertenties bieden meetbare en gespecificeerde resultaten.
‘Monster Social Job Ads markeren een nieuw tijdperk in social recruitmentmogelijkheden voor werkgevers’, aldus Gian Zandonà, managing director van Monsterboard. ‘Het mooie van deze tool is dat het zorgt voor een groter bereik van de vacatures onder de latent werkzoekenden. Deze groep is normaliter lastig te bereiken. De resultaten van de launch in Engeland zijn veelbelovend. In Nederland is de beta onlangs gestart,en ook hier zijn de resultaten zeer positief.’