NIMA in het Rijks

07-09-2015 (12:12) - Marketing

11.57 uur - Het Rijksmuseum is Marketing Company of the Year en opent op 24 september haar deuren speciaal voor NIMA. NIMA organiseert dan samen met het Rijksmuseum de sessie Ontmoet de meesters in het Rijks. Leuke extra: er zijn ook drie rondleidingen naar keuze door het museum.


Naast de grote meesters Rembrandt van Rijn en Johannes Vermeer, is er op 24 september een lezing door Marjolijn Meijnen (Hoofd communicatie & Marketing bij het Rijksmuseum) over onder meer haar marketinginspanningen bij de opening van de Philipsvleugel en de online campagne van het Rijksmuseum.  Dr.Willemijn van Dolen, hoogleraar Marketing aan de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de UvA, voorstellen dat marketing blijvend is veranderd door internet.  Het programma start 13.00 uur en eindigt 17.00 uur met een borrel.
Senior Marketing Professionals en Register Marketeers ontvangen voor het volgen van deze NIMA sessie 2 PE punten.


Meer informatie en aanmelden:

http://www.nima.nl/inspiration/events/kalender/evenement/nima-masterclass-ontmoet-de-meesters-in-het-rijks/


Bureaus

Media

Economisch