NoSpang van Fernandes krijgt vervolg
08-09-2016 (13:38) - Marketing
Vorig jaar introduceerde het Surinaamse softdrinkmerk Fernandes samen met UM Studios #NoSpang; een webserie, waarin de rappers Stepherd en Skinto het land introkken om vanuit de Surinaamse #NoSpang mentaliteit Nederlandse jongeren meer te laten relaxen. Dit jaar zijn ze terug met #NoSpang 2.0.
Fernandes-ambassadeurs Stepherd & Skinto geven samen met een heel team elke week inspiratie bij het Surinaamse clubhuis Waterkant in Amsterdam. Elke vrijdag om 16.00 uur is er op het Fernandes YouTube-kanaal en Facebook een nieuwe aflevering van #NoSpang 2.0 te zien.
bekende gasten
Gastheer en comedian Edson da Graça gaat tijdens de wekelijkse afleveringen de kijker en bekende gasten zoals Giel Beelen, Brownie Dutch en Bibi Breijman inspireren met de Surinaamse #NoSpang-mentaliteit. Elke aflevering snijdt sociaal maatschappelijke onderwerpen aan die gaan over familie/vrienden, eten en social media.
mooie line-up
Joost Dijkstra, Senior Manager Portfolio Fernandes: ‘Na een intensief proces van nauwe samenwerking tussen CCE, UM, UM Studios & NewBeTV is #NoSpang 2.0 een feit! Met een mooie line-up van gasten als Brownie Dutch, Giel Beelen en Sannie Verhoeven, onze bekende ambassadeurs Stepherd & Skinto, een getalenteerde nieuwe gastheer Edson, muzikale inbreng van Gerson, is er een mooie nieuwe mix van ingrediënten ontstaan.’
credits
Fernandes: Adrienne van den Heuvel & Joost Dijkstra
Agency: UM Studios
Media: UM
Creative Director: Marnix Tellings
Account: Josephine Rietveld
Projectmanagement: Jeroen Suiding
Strategie: Marnix Tellings, John Spring in ’t Veld, Elias Reinheimer
Concept: Marnix Tellings, Jill van Emmerik, Valentine Valé, Jorn Dost
Social Media: Spring Creek
Producent: NewBeTV
Productieleiding: Lisa Visser, Moïse Emonts, Tamara Planken
Creative Director: Tarik Traidia
Eindredacteur: Ernst Gonlag
Regie: Jeffrey Meijer, Bas van Teylingen