OHRA van alle verzekeraars positiefste online berichten
08-11-2011 (08:54) - Marketing
Van alle online berichtgeving over verzekeraars het afgelopen half jaar zijn de berichten over OHRA het meest positief. Dat blijkt uit een analyse van Buzzcapture. Het onderzoeksbureau beoordeelde ruim een half miljoen online berichten op hun inhoud. De banken ASN en Triodos vullen plaats 1 en 2 in. OHRA volgt op de derde plaats: berichten over de verzekeraar zijn in 72% van de gevallen positief. Vooral dankzij de bereikbaarheid op Twitter en de 'Bom in Eend'-commercial scoort OHRA zo goed.
In de ‘Bom in Eend’-campagne presenteerde de verzekeraar haar nieuwe merkbelofte ‘Direct geregeld’, waarbij duidelijke taal, accuraat handelen en snelle service centraal staan. OHRA wil zo laten zien hoe verzekeren moet zijn: klanten direct helpen wanneer het nodig is, zodat ze meteen weten waar ze aan toe aan zijn. De verzekeraar ontving vorige maand nog de RAB Radio Awards Publieksprijs voor hun radiocommercial. De TV-reclame is momenteel nog in de race voor de Gouden Loeki 2011.