Perry zet blinde skateboarder in

08-01-2013 (00:00) - Marketing

Om het aantal blessures en ongevallen terug te dringen slaan VeiligheidNL en Perry de handen ineen met de landelijke Be Brave, Be Safe campagne. Perry en VeiligheidNL benadrukken het belang van protectie- en reflectiematerialen door het gebruik ervan te stimuleren. 
 
Nederland telt ongeveer 11 miljoen sporters. Perry en VeiligheidNL geven sportend en bewegend Nederland tips waarmee zij zichzelf binnen hun sport kunnen uitdagen; Be Brave. Tegelijkertijd worden er tips aan gekoppeld op het gebied van protectie en reflectie. Het doel is om mensen te stimuleren op een verantwoorde manier met hun sport bezig te zijn; Be Safe.
 

Om de boodschap van VeiligheidNL en Perry inspirerend over te brengen is er een samenwerking met Tommy Carroll. Carroll is sinds zijn tweede volledig blind en heeft zichzelf ondanks deze beperking leren skateboarden.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch