Philips partner Healthy Life
06-09-2010 (10:56) - Marketing
Philips is als eerste met een actie voor LED-verlichting te zien binnen het Healthy Life kader op zuivelverpakkingen. Het gaat hierbij om de biologische zuivelproducten welke initiator Healthy Life al communicatie medium heeft gecontracteerd. Healthy life staat voor groen, gezond en duurzaam maar vergeet niet dat het vooral om verantwoord genieten gaat. Door het creëren van een uniek partner verband tussen producenten en/of leveranciers vorm Healthy Life een keten van verantwoorde producten en diensten: van biologische- en fairtrade producten, energie zuinige auto’s, groene stroom, meubilair tot velen andere consumenten producten.
‘Jaarlijks staan we met ons Healthy Life partner kader op ruim 6,4 miljoen zuivelverpakkingen van marktleider in biologische zuivel “Vecozuivel” zegt Peter Eillebrecht van Healthy Life.Nederlandse consumenten zien dit “billboard op de keukentafel” twee tot drie keer per dag gedurende nog spaarzame rustmomenten in ons hectisch bestaan. De Healthy life kader uitingen beslaan een complete kant van de verpakking. Per kwartaal zet Healthy Life 1.600.000 pakken in met een bereik van 10 miljoen mensen met een leesfactor welke een veelfout is van reguliere advertenties. Het gaat hierbij om pakken biologische zuivel als :volle en halfvolle melk, magere en milde yoghurt, karnemelk en vanillevla. Deze producten zijn in heel Nederland verkrijgbaar bij supermarkten als Dirk van de Broek, Digros, Bas, Deen, Spar, Boni, Golff en andere ketens.