Rabobank wint NIMA Marketing Jaarprijs 2007

30-11-2007 (10:47) - Marketing

De jury van de NIMA Marketing Jaarprijs heeft tijdens het NIMA Marketing Gala in Utrecht Rabobank uitgeroepen tot winnaar van de NIMA Marketing Jaarprijs 2007. Karin Hille nam de prijs namens Rabobank in ontvangst uit handen van juryvoorzitter Herwin van den Berg en juryvice-voorzitter Muriel Arts.
De andere twee kanshebbers waren Albert Heijn en Sellaband. De jury verkoos Rabobank vanwege haar hoge score op alle criteria voor de NIMA Marketing Jaarprijs - onder andere succesvol, consistent, vernieuwend en innovatief marketingbeleid. Rabobank blinkt uit in het optimaal combineren van de criteria. De bank is er volgens de jury in geslaagd om persoonlijk en klantgericht te blijven, terwijl het merk tegelijkertijd is uitgegroeid tot één van de grootste banken op de Nederlandse markt. De organisatie is niet bang om innovatief bezig te zijn en heeft dat bewezen met de introductie van baanbrekende concepten, zoals Rabo Mobiel, Rabo TV en innovaties op de hypotheekmarkt. De marktleider in hypotheken toont daarmee lef en durf. Daarnaast houdt de bank zich vast aan haar eigen overtuigingen en is daarmee uiterst succesvol. Tegen de marktbeweging in blijft Rabobank geloven in het aanhouden van bankkantoren en heeft daarmee online en persoonlijke communicatie prima weten te combineren. De jury kijkt uit naar de spannende overstap van Jochem naar Fatima.

Bureaus

Media

Economisch