Redkiwi: ‘Goede doelen vinden steun bij MKB’er’

14-11-2011 (08:51) - Marketing

Ook in tijden van economische crisis zijn bedrijven bereid om goede doelen te helpen, zo merkt internetbureau Redkiwi. Terwijl er bij grote organisaties gesnoeid wordt in vrijgevigheid richting goede doelen en culturele instanties, blijven MKB-ondernemers goede doelen steunen. Een voorbeeld is de Redkiwi Goede doelenactie die voor het vijfde jaar op rij georganiseerd wordt. Zes MKB-ondernemers hebben zich bij de actie aangesloten en stellen net als Redkiwi hun diensten beschikbaar. 

Met de Redkiwi Goede doelen actie kunnen verenigingen of stichtingen een nieuwe website winnen ter waarde van EUR 10.000,00. Victor Straatman, commercieel directeur Redkiwi: 'We vinden het belangrijk om organisaties voor wie een website niet binnen handbereik ligt een kans te geven op een professionele site. Een vereniging of stichting kan er mooie resultaten mee behalen en daar werken wij graag aan mee'. 

Goede doelen organisaties kunnen zich tot 1 december aanmelden voor deze actie. Een jury beoordeelt vervolgens welke 12 goede doelen doorgaan naar de stemronde. Het Nederlandse publiek zal in de maand december de winnaar bepalen.  

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch