Sifan Hassan gaat samenwerking aan met Summio Parcs
Sifan Hassan heeft zich vlak voor het WK Atletiek verbonden aan een nieuwe sponsor, vakantieparkenmerk Summio Parcs. Donderdag kwamen Global Sports Communication en Summio Parcs tot een samenwerkingsovereenkomst van twee jaar.
De samenwerking ligt in lijn met de visie van Summio Parcs, dat gespecialiseerd is in het beheren en verhuren van bungalow- en vakantieparken in de top van het middensegment. René Peul, Brand Director van Summio Parcs, is trots op de samenwerking: “Bij Summio Parcs gaan we voor het hoogst haalbare, het summum. Ons verhaal draait om tijd; het vermogen om elke seconde volop te benutten en de tijd stil te laten staan. We willen meer tijd voor onszelf, om te herladen en tot rust te komen. Als je tijd voor jezelf neemt, doe het dan op de allerbeste manier: 'The best quality time.' Als ambassadeur zal Sifan Hassan schitteren in diverse video's van Summio Parcs, waar tijd centraal staat en we Sifans sympathieke persoonlijkheid zien. Zo brengt zij ons merkverhaal tot leven.”
De meervoudig wereld- en Olympisch kampioene zet zich de komende jaren actief in voor deze nieuwe speler op de Nederlandse vakantieparkenmarkt.