SiSi-zomercampagne doet jaren ’90 herleven

12-06-2015 (07:39) - Marketing

Een intensieve partnerschap tussen SiSi, Starcom en RTL Telekids, heeft geleid tot de wederkeer van het historisch onderdeel van het populaire programma Telekids: de ‘Mega Blubber Power Race’ powered by SiSi.
 
De terugkeer is onderdeel van de spetterende SiSi zomercampagne, waar consumenten, naast deelnemen aan vier gratis Mega Blubber Power Race evenementen, kunnen sparen voor gratis SiSi speelgoed.
 
LiquidThread, de content divisie van Starcom, heeft SiSi en RTL bij elkaar gebracht, de conceptontwikkeling en het partnership handen en voeten gegeven in een zeer krachtige experience mediastrategie voor SiSi.
 
Morgen vindt het eerste Mega Blubber Power Race evenement plaats in het Olympisch Stadion te Amsterdam. Diverse attracties zoals ‘De Mega Stormbaan’, ‘De Grot der 1000 Schatten’ en niet te vergeten ‘Harry de Hengst’ beleven hun comeback. 
 

In de jaren ‘90 was de ‘Mega Blubber Power Race’ onderdeel van het populaire programma ‘Telekids’, waarin twee klassen de strijd met elkaar aangingen. Deze zomer is de ‘Mega Blubber Power Race’ terug op vier verschillende buiten locaties in de maanden juni, juli en augustus. De evenementen zijn voor iedereen gratis toegankelijk.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch