Soopl loopt soepeltjes

19-07-2007 (10:02) - Marketing

Het gaat goed met de Haarlemse onderneming Soopl. Een half jaar na de introductie van de Soopi! Fashion Trolley is het kledingmerk volgens het bedrijf volledig omarmd door de Nederlandse modeindustrie. Soopl is sponsor van de Amsterdam International Fashion Week en werkt samen met de Modefabriek. Net als in januari ondersteunt Soopl de Prelude van de Dutch Fashion Foundation en in ruil daarvoor promootte de DFF de Fashion Trolley tijdens de AltaRomAltaModa Fashion Week in Rome. Toen James Veenhoff, directeur van de Amsterdam International Fashion Week, de enthousiaste verhalen over de Soopl Fashion Trolley hoorde, vond hij dat ze zeker niet op de aanstaande AIFW mochten ontbreken. Hij zocht contact met Soopl en een sponsordeal was snel gesloten. Soopl richt deze zomer de backstage van de showlocatie op het Museum Plein volledig in met haar Fashion Trolleys zodat ze in een adem genoemd worden met grote namen als Mart Visser, Percy Irausquin en Daryl van Wouw.’

Bureaus

Media

Economisch