Spil Games introduceert nieuwe advertentieformats
11-11-2011 (09:11) - Marketing
Spil Games, dat via sociale gameplatforms 800 miljoen preroll-videoadvertenties en 4 miljard advertentieweergaven per maand realiseert, heeft het eerste onderdeel van een reeks nieuwe advertentieformats gepresenteerd. Met deze formats kunnen adverteerders en marketeers hun merk volledig integreren en op een leuke, effectieve en interactieve manier hun doelgroep bereiken.
‘We bieden adverteerders een bijzonder sterke integratie in het sociale aspect van onze platforms, zodat hun merkboodschap vanaf het allereerste begin deel uitmaakt van de game-ervaring’, aldus Sidney Mock, commercieel directeur van Spil Games. ‘Op deze manier kunnen we strategisch de optimale momenten kiezen om de juiste gebruikers aan te spreken met een gerichte merkboodschap die hun online ervaring verrijkt en verbetert.’
Ferry Verhorst, projectmanager van Universal Music Nederland, stelt: ‘Onze avatarsponsoring van GirlsGoGames was de ideale methode om op speelse wijze onze meidendoelgroep te bereiken. Het album is op een naadloze, leuke manier geïntegreerd in het spel. We hadden nooit verwacht dat de avatar zo vaak zou worden gedownload.’