Televisiecommercial speciaal voor de hond

17-11-2011 (08:59) - Marketing

Een televisiecommercial voor hondenvoer waarbij niet het baasje maar de hond zélf aangesproken wordt. Nestlé  Purina Petcare lanceert voor het eerst in de geschiedenis van de televisiecommercials een commercial die rechtstreeks gericht is op honden. Door toevoeging van drie verschillende geluiden die ervoor zorgen dat de hond reageert wanneer het baasje de reclame bekijkt, spreekt hondenvoedingsmerk Beneful de trouwe viervoeter aan. Vanaf 16 november is de wereldwijd veel besproken commercial tussen 18:00 en 22:30 voor het eerst te zien op de televisiezenders van RTL en SBS.   


Reacties

Reclame is al hoogst irritant en heel vaak een reden om te zappen naar de publieke omroep, als mijn hond nu ook nog gaat reageren dmv blaffen oid tijdens de reclame kijk ik zéker niet meer !
Jessie @ 17-11-2011 15:32 uur

Bureaus

Media

Economisch