TNT lanceert portal voor eigen webwinkels
28-09-2009 (10:18) - Marketing
TNT Post brengt alle eigen webwinkels onder op één homepage. De posterijen nemen hiermee een aanloop naar Sinterklaas en Kerst. De bundeling van alle online winkels maakt voor de klant in één oogopslag duidelijk wat het totale aanbod is, denkt het postbedrijf.
Tot nu toe waren het individuele winkels met afzonderlijke sites, waardoor consumenten weinig in contact kwamen met het aanbod uit de andere winkels. Door de bezoekers vaker langs de etalages en aanbiedingen van alle winkels te laten surfen, verbetert de bekendheid met het totale aanbod, vindt TNT Post.
De nieuwe homepage biedt toegang tot 11 webwinkels. Deze variëren van de Kaartenservice, de Fotoservice en de Kadowinkel tot de Tijdschriftenservice. Naast dit webwinkeloverzicht krijgt de bezoeker direct een overzicht van de lopende acties, populaire producten en van de complete winkelnavigatie. De nieuwe webwinkel homepage is mede ontwikkeld door eCommerce-adviesbureau De Nieuwe Zaak.