Walking Board verovert outdoor-wereld
02-02-2009 (12:32) - Marketing
De Walking Board is hét nieuwe outdoor reclameconcept dat Tripitch Mediacreatives zaterdag lanceerde bij de introductie van de T-Mobile G1 met Google™ mobiele telefoon in Nederland. Op 24 plaatsen in Nederland werd de introductie van de nieuwe T-Mobile G1 mobiele telefoon ondersteund met wandelende verlichte abri’s. Walking Board is de nieuwe manier van fieldmarketing in de winkelstraat. Merkactivatie bureau Kumpany integreerde de Walking Boards in hun concept voor T-Mobile: G1- Day. Tijdens G1-Day werden de verlichte abri’s door promotiemedewerkers op de rug gedragen. Op de borden werd iedereen opgeroepen om naar T-Mobile Shops te komen, daar maakten zij kans op een gratis G1.
In verschillende landen in Europa is dit medium al een succes. Tripitch Mediacreatives, vooral bekend van innovatieve internet- en digitale retailconcepten, heeft dit gepatenteerde product naar Nederland gehaald. Merken zijn steeds opzoek naar nieuwe manieren om de aandacht van de consument te trekken.