Wibra breidt uit en opent 300ste winkel in Mall of the Netherlands

12-09-2024 (11:30) - Marketing

Wibra, de populaire winkelketen voor betaalbare kleding, huishoudartikelen en schoonmaakproducten, viert op 10 oktober 2024 een belangrijke mijlpaal met de opening van haar 300e winkel in Westfield Mall of the Netherlands. 

De keuze voor The Mall als locatie is strategisch. Uit cijfers blijkt dat veel bezoekers meerdere keren per week naar het winkelcentrum komen voor hun dagelijkse boodschappen. Wibra wil met deze vestiging niet alleen de dagelijkse shopper aanspreken, maar ook de dagtoeristen een aantrekkelijke winkelervaring bieden. De winkel wordt ingericht volgens Wibra's vernieuwde winkelconcept, dat de afgelopen jaren is uitgerold. Dit concept combineert overzichtelijkheid, een fijne winkelervaring en een breed assortiment aan betaalbare en actuele producten.

De opening wordt op 10, 11 en 12 oktober groots gevierd met diverse openingsacties. CEO Bas Duijsens =: “We willen er een feest van maken voor onze trouwe klanten en voor iedereen die ons uitgebreide en veelzijdige assortiment wil ontdekken.”

Missie en erkenning

Met de opening van de 300e winkel blijft Wibra trouw aan haar missie om het leven van gezinnen makkelijker te maken. Deze nieuwe stap bevestigt de sterke groei en voortdurende relevantie van het merk binnen de retailmarkt. De discounter heeft vorige week twee awards voor ‘Beste winkelketen 2024-2025’ in de categorieën Huishoudelijk en Feest & Hobby in ontvangst mogen nemen.
 


Bureaus

Media

Economisch